susnet.nu statistik

Skolfotografering.

 
Hejsan hejsan!
Skolfotografering idag då. Har tagit klassfotot nu på morgonen och i eftermiddag tas dom
enskilda fotona (y)
Var bätte förbered det här håret.. haha >.<
 
Just nu sitter jag och väntar på att svenskan ska börja.
Fredag idag och har inga andra planer än att städa i lägenheten.
Jag saknar min Älskling :(
Och jag saknar också en vän att kunna umgås med och som man kan prata med..
Livet blir minsann svårare ju äldre man blir.
 
Aja, ikväll kan jag ju underhålla mig med att måla klart på naglarna, har fortfarande inte kommit
på något bra än >.< Om någon har en idé så tipsa gärna! :D
 
Ha en bra fredag!
 
 
Kram Linnéa

Kommentarer
Postat av: tilda

hoppas du vet vart jag finns!:) & jag är alltid din vän + kusin ;) <3

2012-09-29 @ 13:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0