susnet.nu statistik

Sjukling!

 
Ja, då har man feber -.- Exakt vad jag sa imorse då jag vaknade med lite ont i halsen och vi 
skulle vara ute hela skoldagen idag, visste att jag skulle bli sjuk av det!
Usch fy och blä!
 
Idag fyllde min kära pappa år, 40! 
Stort grattis till honom! :D <3
Överraskade honom med två presenter! 
 
Nu ligger jag i sängen och önskar att jag bara kunde bli frisk!
Tog en tablett förut som först inte verkade funka, och helt plötsligt (nyss) mådde
jag bättre, men det varade inte alls länge för nu känner jag mig helt seg igen -.-
Gaah!
Hoppas iallafall att jag kan få sömn inatt!
 
Och ja, nu orkar jag inte skriva mer :P
Hoppas att alla har haft en bra dag!
 
Kram Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0