susnet.nu statistik

ord.

 
Tänk, en mening, en replik, det kan väcka minnen.
Exakt samma mening har jag en gång hört.
Att se kriminalare är kanske inte så jätte bra alla gånger.
 
jag saknar dig.
jag tänker fortfarande på dig.
jag tänker på din familj.
din mamma hälsade på min syster, hon såg inte ens åt mitt håll.
är det för att jag påminner om dig?
är det för våra namn? är det för att vi var så tajta och
vägrade att leka med andra under den första tiden?
eller varför ville hon inte se mig?
jag önskar att du fanns här.
jag önskar att jag inte hade varit så blyg.
jag önskar att vi en gång i tiden kunde ha suttit och skrattat och delat våra minnen.
minnen och hemligheter som bara vi visste om, som bara jag vet nu.
nästa gång jag är hemma, då ska jag titta förbi dig.
L ❤
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0