susnet.nu statistik

Ny desig bl.a

 
Jaha, då har jag försökt mig på en ny design. 
Någon gång vill jag minsann få till en bra design som man aldrig byter! >.<
 
Och ja jag vet, jag är inte så aktiv på bloggen just nu, är mycket som händer så jag orkar inte.
 
Just nu sitter jag och ser på Discovery Channel. Det är någon dokumentär och Dagen-D.
Några amerikanska soldater bl.a berättar om vad som hände dom, och usch så jobbigt för dom 
som dragits med dom minnena ända sen dom var ungar tills nu då dom fortfarande gråter för 
vissa saker dom gjort :/
Intressant iallafall.
 
Jag har börjat läsa boken HungerSpelen! Fast är jag!
Jag trodde inte att det skulle vara intressant att läsa den eftersom att jag sett  filmen.
Men efter att sett filmen och nu läser boken så förstår man så mycket mer, och man får reda på
fler detaljer än vad som var med i boken, så ja, den är värd att läsa! :)
 
Och nu är reklamen slut på tv:n så nu beger jag mig!
 
Hoppas att alla har haf ten bra dag!
 
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0