susnet.nu statistik

MinDag!

 
Jahopp! Idrott första lektionen imorgon då, gaah! Förstår inte riktigt hur dom tänkte -.-
Aja, bra start på dagen kanske då ;)
 
Huvudvärken vill fortfarande inte lämna mig :s
Sitter just nu i soffan och ser på Svenska Hollywoodfruar.
Ja, speciella men undehållande! 
 
Fotade på digitaltskapandet idag.
Våran grupp ska göra minst tre bilder om religionsfrihet,samvetsfrihet och tankefrihet.
Idag blev jag nog klar med 1 av bilderna, efter all klippning och lagermasker osv osv (y)
Men den går ni inte se! :)
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska väl vänta på att Älsklingen kommer hem 
för att sedan prata lite innan jag ska dejta kudden! :)
 
Hoppas att alla har haft en bra dag! 
 
 
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0