susnet.nu statistik

Huvudvärk..

 
Jahopp, vad händer just nu? Nej jag vet inte.
Ligger just nu i sängen och bara önskar att huvudvärken och värmen i kroppen kunde dämpa sig lite.
Huvudvärken har varit konstant i huvudet den här veckan, varför? Nej det vet jag inte heller -.-
Inte roligt att haft ensamble lektionen med det huvudet iallafall (y)
Hoppas att den försvinner tills nästa skolvecka iallafall! 
 
Känns som om kroppen bara går just nu, går runt och bara väntar.
Tiden går långsamt med oklara tankar!
 
Det blir nog väldigt snart att inta sömnen för mig, det ska bli skönt!
 
Imorgon är det fredag! 
Inga planer, sova? >.<
Ska nog försöka sova ut den här helgen för att vara pigg!
 
 
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0