susnet.nu statistik

Helgen!

 
Hejsan!
Just nu sitter jag i skolan och har digitalt skapande.
Har precis blivit klar med en bild och måste få klart en andra bild, segt med fantasin idag.
Har varit sjuk under helgen och känner mig inte så mycket bättre än -.-
 
Grym helg var det iallafall!
Firade Pappa och OJ va överraskad han blev när det helt plötsligt kom hem fler folk än vad han
visste! ;)
Syster var här under helgen också, hon ska åka hem idag så jag ska möta henne på lunchen för
att säga hejdå :)
 
Just nu händer det väl inget speciellt.
Man jobbar på i skolan och sitter bara och väntar på svar ifrån CSN.
Seeeega är dom och jag börjar bli en aning stressad (om man ska tona ner det påståendet lite).
 
Idag händer det nog inte så mycket heller, ska försöka klara av hela skoldagen och 
sen blir det väl sängen då jag kommer hem :P
 
Hoppas att ni alla har en bra dag!
 
Kram Linnéa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0