susnet.nu statistik

Godmorgon!

 
Godmorgon!
Måndag idag, härliga härliga måndag... -.-
Gaah! Känner mig typ som på bilden (y)
Känner mig inte alls peppad inför skolan, vill bara åka hem och bädda ner mig!
Hostan ifrån förkyldningen har fortfarande inte velat ge sig. 
 
Idag har jag inga planer, typ klara av skoldagen är väl mitt första mål!
Sen ska jag dock köpa bacon när jag kommer hem! >.<  
 
Jag kanske borde börja med saker jag egentligen skulle ha gjort klart i helgen..
Jag skulle bland annat ha diskat allt i köket, städa mitt rum, och städa lite i lägenheten.
Och vad gjorde jag i helgen då, jo jag diskade! 
Så idag, eller imorgon kanske jag borde göra resten av sakerna.
Aja,  det blir nog bra!
Längtar tills jag får mitt studiebidrag också! Jag har fått ett undehåll nu men vågar inte använda
det eftersom att jag säkert kommer att få betala tillbaka det sen.. >.<
 
Hoppas att ni alla får en bra dag idag!
 
 
 
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0