susnet.nu statistik

Gangman style

 
Nehe, den elaka mensvärken i magen och ryggen vill ju minsann inte släppa -.-
Har hoppas på det hela dagen, kanske ska ha min idrott nu ikväll för att slippa skjuta på den.
Idag har vi egen träning med träningsdagbok, det innebar sovmorgon om man var lat och inte
vill göra det på morgonen innan skolan ;)
 
Jag hade först tänkt att ta en jogging runda, men det verkar inte så inbjudande då det
regna ute, så jag har tänkt att lära mig den här, den verkar rätt så ansträngande >.<
 
 
Får väl se hur det slutar, men idrott får jag ju iallafall ;)
 
Hoppas att ni alla haft en bra dag!

Kram Linnéa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0