susnet.nu statistik

En tur till Köpenhamn!

 
Hejsan!
Nu är jag tillbaka lite igen, svårt att hålla igång bloggen då man har så mycket annat att tänka på ;)
Igår var jag och pappa över till Köpenhamn för att träffa faster en stund! 
Kul var det, har aldrig varit i Köpenhamn förut >.<
Det är så konstigt egentligen, varje dag ser jag Dannmark men jag åker aldrig dit, nu har jag 
varit i dannmark två gånger på lite över två år, haha, borde egentligen varit fler gånger när
det ligger så nära.. men men ;)
 
Iallafall, så åkte vi dit och åt och gick runt lite på stan osv.
Fick ett par nya skor av faster, Tack så mycket!! :D
Är jätte nöjd! Och bild kan jag visa senare i veckan.
 
Här är lite andra bilder jag fotade när vi var där :)
 
 
 
 

 


 
 
 
 
 
 
 
 
Kram Linnéa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0