susnet.nu statistik

Dagen!

 
Torsdag idag då!
Kort dag i skolan, också en väldigt förvirrande slut, inte lätt att veta vad som händer så
läraren är borta :P
 
Inatt åker Pappa och Åsa till Cypern, och jag blir ensam i en vecka >.<
Vet inte riktigt vad jag ska göra, men det blir väl som vanligt bara antar jag :)
 
Förkyldningen är inte helt borta heller, har nu den där underbara hostan man har 
innan förkyldingen försvinner (y)
Jag tänkte på flera saker jag skulle skriva här, men nu har jag glömt bort det, eller så
är jag bara inte på humör kanske :P
 
Hoppas iallafall att alla har haft en bra dag!
 
 
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0