susnet.nu statistik

Uppehåll!

Hej hej!
Ursäktar mig för att jag varit så oaktiv här på bloggen har inte haft tid och känner just nu ingen lust för att blogga.

Ni ska få en liten uppdatering.
I helgen flyttade jag till min älskling i Stockholm, så ni bor jag här :)
Jag har dock inte förstått det än, får väl se hur lång tid det tar att vänja sig. Så nu är det det som gäller, och byta skola och jobba osv. Därför så tänker jag ta en liten blogg paus, typ.
Men vill ni så kan ni också följa mig på instagram "linneahenrikssonolsen" :)

Men jag ska ändå försöka blogga, men kanske inte så ofta än så länge.

Hoppas att ni alla har det bra!
kram Linnea



Kommentarer
Postat av: Denice

Hej! Fin header!

2012-12-28 @ 03:59:46
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0