susnet.nu statistik

Idag!

 
Hej hej! 
Måndag idag då, usch usch! Sitter och har samhälle just nu om bl.a mänskliga rättigheter.
Efter att ha läst Hungerspelen är det rätt sjukt att inse att deras samhälle nästan är identiskt med
Nordkoreas...Sjukt!
 
Idag ska jag till Väla och leta efter en ny tjockare tröja för ett bra pris, håller ju på att spara pengar!
Men en tröja behövs, det börjar ju bli kallt nu ;)
 
Här är en bild på mina Älsklingar!
Alldeles för länge sen!
Fast jag saknar min stora Älskling mest ;)
Vill att tiden ska gå snabbt så att jag slipper den här inre stressen!
 
 
 
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0