susnet.nu statistik

Vill du bli min vän?

 

Äntligen är man klar med hemtentan! Hoppas bara på att den blir godkänd :)

Vad som står på schemat för mig idag är att äta frukost! Har gjort iordning en chokladpudding

som står och blir klar i kylen, hehe (a)

Sedan om några timmar blir det att dra iväg till akupunkturen (y)

 

 

Sen så har jag inte så mycket mer på schemat idag.

Just nu är det faktiskt sol ute! För en gångskull! :)

 

 

Tycker att tiden ska gå fort så att det blir nästa vecka!

Då kommer syster på måndagen och så får vi umgås i två dagar! :D

Sen åker dom iväg på semester och då kommer Älsklingen hit! :D

Ja, jag ser fram emot nästa vecka och hoppas att det blir en bra vecka! :)

 


Kommentarer
Postat av: NiklasStenderup

Varför är du så fin för? <3

2012-06-12 @ 13:37:17
URL: http://niklasstenderup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0