susnet.nu statistik

Värmande FANS och mitt liv just för stunden!

 
Hejsan!
hah, började skriva på det här inlägget, la in bilden och skrev första ordet, sen så råkade jag fastna
i tv-programmet, men nu så försöker jag fortsätta med att skriva utan att vara okoncentrerad ;)
 
Det är så svårt, man "klagar" på att man inte har mycket att göra om dagarna och att man bara segar
och tråkar antingen vid tv:n eller datorn:n, men så säger man att man också inte har tid för att blogga, hmm :s
Förstår inte riktigt hur jag tänker ibland ;)
Men nu har jag en anledning till att jag inte varit så aktiv (förutom inläggen om väskorna) och det är
ju för att min älskade Pojkvän är här :')
Men jag borde nog ligga i och blogga lite för om några veckor följer jag med honom upp till Stockholm
så då kommer jag säkerligen inte kunna blogga så mycket ;)
Men bomba bloggen kommer jag inte göra iallafall :)
 
Jag fick ett telefon samtal här om kvällen/natten, och jag MÅSTE ju bara dela med mig av den informationen!
Min kusins vän berömde mig och min blogg, jag fick höra så mycket positivt och det gjorde mig verkligen glad!
Hon är nog mitt trogna fan :D Dock förstår jag inte riktigt varför "lilla-jag" kan vara så intressant när hon själv
varit med på tv, dock var jag nog lika trogen henne då jag följde vart enda avsnitt av det programmet!
Tack till henne iallafall så nu tänker jag vara busig och hälsa till henne:
-HEJ EVELINA! ;D *vinkar*
 
Och självklart tack till alla andra som är trogna följare av min blogg! 
Hade jag inte haft er som besökare hade jag självklart inte fortsatt att blogga, logiskt ;)
Så tack till er alla! :)
 
Det här blev visst ett långt inlägg nu, kanske ett bevis på att jag borde skriva oftare så att
det inte blev så långt varje gång (y)
 
Jag hoppas iallafall att ALLA haft en bra dag och kväll/natt osv!
Nu är det tänkt att jag och Han med stort H ska gå ut med Gaston (hunden)
om jag nu kan slita honom i musiken som han håller på att göra ;)
 
 
Bjuder på en rätt så gammal bild på mig till detta här inlägget :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0