susnet.nu statistik

Man kanske är stakare än vad man tror?

 

Ja nej jag har inte bloggat något idag, har ändå inte hänt något mer än soffhäng, datorsittande, akupunktur, sen soffhäng, datorsittande osv osv.

 

Jag har dock färgat håret idag, tjoho va intressant! -.-

Hah, nej men då skulle jag byta tröja och var nog lite hårdhänt för råkade slinta med tummnageln på näsan.

Ont gjorde det då men jag brydde mig inte så mycket, tills jag senare märkte att jag blödde, då tog jag mig

en titt i spegeln, varckert.. >.<

Ursäktar en närbildsnäsa, men jag va bara tvungen att visa detta, hur dumt som helst, hur lyckas man?!! >.<

 

 

Och ni som följt mig innan vet redan, annars ni som börjat följa mig nu när jag bytt blogg kommer få reda på att

jag byter hårfärg, gaaaanskaa ofta.. ;)

Så om det är intressant att se hur jag ser ut just nu så lägger jag troligtvis upp en bild imorgon :)

 

Hoppas att alla haft en bra dag!

 

Kram Linnéa

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0