susnet.nu statistik

Lite ord om mig själv

 

 

 

 

Ja, jag kanske ska berätta lite kort om vem jag är! :)

Jag heter Linnéa och jag är arton år gammal. Är född och uppvuxen i Nyköping men bor just nu i Ängelholm.

Jag pluggar musik och media på It gymnasiet i Helsingborg.

 

Jag har världens underbaraste pojkvän! Niklas heter han, och den 10:e har vi varit tillsammans i 20 månader.

Han har hjälpt mig extremt mycket och jag hoppas att jag har kunnat hjälpa honom lika mycket! Jag är så tacksam över att få ha honom hos mig! Jag älskar dig! :*

Han bor dock uppe i Nyköping så vi ses ca varannan helg! Men det har gått bra än så länge och i sommar

flyttar han ner hit så att vi slipper distansen, underbart!

 

Jag har ett stort intresse för att fotografera, dock har jag inte "hunnit" med det den senaste tiden, eller så har jag bara idé torka, ni kommer troligtvis få se några bilder här på bloggen!

Jag gör tyvärr inte så mycket på fritiden, har inte så många att umgås med, så efter skolan så brukar jag

mest bara ta det lugnt och så träffar jag Niklas varannan helg.

Jag bor hos min pappa och hans sambo och hennes barn (varannan vecka)

Min mamma och hennes man och min syster bor kvar uppe i Nyköping, jag kan tyvärr inte åka upp dit så ofta.

Vilket är synd, men försöker åka upp så fort jag kan!

 

Jag är absolut ingen "mode"-tjej, utan köper och tar på mig det som jag tycker är bekvämt!

Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt liv, min vardag, dela med mig av lite tankar och annat!

Så jag hoppas att något kanske kan intressera er och vilja fortsätta läsa min blogg.

Och har ni några frågor om mig eller något så tveka inte att ställa dom! :)

 

Ja, jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva, men jag hoppas att ni fått en liten inblick om vem jag är

iallafall :)

Här är en länk till min pojkväns blogg ifall det skulle intressera er :)

http://niklasstenderup.blogg.se/

Ha det bra!

Kram Linnéa

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0