susnet.nu statistik

Skolavslutning

Ja så har man sommarlov nu då!

Borde ha lagt in detta inlägget tidigare, men har inte riktigt orkat och så har tiden helt

plötsligt gått så fort >.<

 

Men såhär såg jag ut idag iallafall!

Har dock försökt att redigera min bild med olika effekter pga att jag har utslag i ansiktet av någon allergireaktion

till mitt smink, (tror jag) så kunde inte sminka mig idag och så är jag fläckig.

Har egentligen ingen aning om vad det är för något, för i början var det röda prickar som sved och sen spred det sig i hela ansiktet och det känns som att jag bränt sönder huden, men finns ju ingen chans till det när der bara regnat dom senaste dagarna/veckan. Aja, hoppas att det försvinner, annars får jag väl gå till doktorn, tjoho -.-

Om någon känner igen sig och vet vad det är så får du gärna kommentera! :)

 

 

 

Just nu sitter jag och glor tv, efter att ha ätit middag.

Senare ikväll ska jag glo Kingdom of heaven, för historia uppgiften jag har kvar att göra -.-

 

Har också köpt ett nytt nagellack idag, ett mint grönt ifrån kicks som jag läääänge viljat ha!

Lägger upp bild senare på det när jag målat naglarna klart (Y)

Köpt en ögonbrynspenna också, eftersom att min andra har försvunnit spårlöst :S

 

Aja, det där var lite om vad jag varit med om idag!

 

Hoppas iallafall att alla haft en bra dag!

Kram Linnéa.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: åh tack :D

2012-06-05 @ 22:17:03
URL: http://whenlifeistough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0