susnet.nu statistik

Ny blogg!

Hejsan!

Ja, nu har jag tänkt att börja blogga på blogg.se

Jag har tidigare bloggat på devote.se och nu tänkte jag testa lite nytt.

Är dock väldigt rädd för att jag ska förlora mina gamla läsare, men jag hoppas verkligen att ni

hakar på mig och att jag kanske får nya läsare! :)

Ja, detta är mitt första inlägg iallafall och jag kan ju erkänna att jag inte riktigt lärt

mig den här sidan helt än men det kommer jag ju göra med tiden :)

 

Om ni vill se min gamla blogg för att se lite mer om vem jag är

så har ni en länk och adressen till den här! linneahenriksson.devote.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0