susnet.nu statistik

Frukost på sängen

 
Hejsan hejsan!
Måndag idag och pengastrul så det blir inte som planerat :/
Men jag hoppas att det fixar sig!
 
Just nu ligger jag i sängen och Älsklingen ligger och sover bredvid mig, fortfarande ;)
Funderar själv på att lägga undan datorn och lägga mig och "vila" lite jag med :)
 
Jag har ingen aning om vad som är plannerat idag men ska se till så att något händer iallafall ;)
Tidigare idag väckte jag iallafall min Älskling med frukost på sängen! Snäll Flickvän jag är! ;)
Dock så har han som sagt somnat om men antar att frukosten antagligen var god då ;)
 
Hoppas att alla har en fin dag!
 
 
 
 
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0