susnet.nu statistik

En sväng på stan

 
Hejsan!
Idag vaknade jag mycket tidigare än vad jag gjorde igår! Skönt men samtidigt inte skönt
för min tanke va att jag skulle sova så mycket som möjligt idag för att bli frisk, men men >.<
 
Jag och syster tog en sväng ner till stan idag, hittade äntligen en svart klänning som jag kan ha
påbegravingen, så nu slipper jag bekymra mig mer för det. Det som är positivt är att
den kommer jag säkerligen använda fler gånger "till vardags" också :)
Hittade en ny bh också som jag hoppas på att jag kommer att gilla! >.<
 
Köpte också vindruvor,citroner,kiwis och jordgubbar och åt det med turkisk yoghurt och åt det!
Gottigott! Och som sagt, frisk ska jag bli!

Har en biljett på min mobil nu också! Imorgon natt åker jag upp till Älsklingen! :D
 
Hoppas att ni alla får en bra dag :)
 
Kram Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0