susnet.nu statistik

Dilemma!

Gaah!

Imorgon är det skolavslutning! Första året på gymnasiet avklarat!

( ja, ni som läste min ålder så borde jag gå i tvåan, men ligger ett år efter för att jag gick IV ett år innan.)

Vi skulle egentligen ha haft avslutningen på torsdag, men vi elever protisterade för eftersom att det är röd dag

på onsdagen så skulle vi ha varit lediga dagen innan skolavslutningen, låter lite onädigt :s

Så några dagar efter kom lärarna och sa att vi ska sluta på tisdag istället! Tummen upp för oss elever! (y)

 

Men så kommer ju självklart det där "tjej-dilemmat" ;) Vad ska man ha på sig?! -.-

Haha, först hade jag planerat att ha klänning men nu har det ju blivit så kallt ute!

Men jag vill ändå så gärna ha klänning.. >.<

Vill också ha mina nyaste skor, men jag vet mycket väl att jag kommer klaga över dom efter ett tag, haha!
Men sen så är det ju inte en så lång skoldag heller, så det lutar nog på att använda dom.

 

Locka håret ska jag iallafall göra! Tror jag, beror på hur det blir, annars platttar jag ner det som vanligt om det

blir skit.

Röda naglar har jag fixat än så länge iallafall, resten gör jag imorgon (y)

 

Helt onädigt att duskutera detta nu egentligen för ni har ju ingen aning om vad för alternativ jag har

i min garderob, smart Linnéa (y)

Men ni ska självklart få se bild på hur det till slut blir imorgon! :)

 

Till er andra som också har avslutning imorgon så vill jag bara säga att jag hoppas att ni blir snygga och

får en bra start på sommarlovet! :)


Kram Linnéa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0