susnet.nu statistik

Bla bla bla..

 

Åh, jag har så lång skolmail -.-

 

Aja, haha! Har inte hänt så mycket för mig idag heller, vaknade mellan tolv och ett idag, skönt!
Dock är jag fortfarande skit trött (y)

Det har blivit mycket tv och dator för min del.

Jag har dock städat rummet, HELT, alltså dammat och allt sånt, möblerat om har jag också gjort! (y)

Det känns mindre stressande nu när det är rent :)

 

Just nu ligger jag i sängen och ska skriva om hemtentan till historian, så att jag slipper gå till skolan nästa vecka!

Dock fattar jag inte varför jag just nu skriver så mycket här då jag inte kan skriva på hemtentan alls, det tar

typ stopp i hjärnan! Men det är väl så det ska vara!

 

Grattis till ALLA studenter idag också! Fast jag önskar att jag hade haft en mer ljudisolerad lägenhet

så att jag slapp höra ert skrikande och tutande nere på stan ;)

 

Ja, fredag idag! Hoppas att alla får en fin kväll!

 

Kram Linnéa.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Hemtenta? Historia? Ngt jag kan hjälpa till med? (Hoppas det!)

2012-06-08 @ 18:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0