susnet.nu statistik

Allt och ingenting


Åh så trött man blir!

Idag har det inte hänt så mycket, gick upp och gräddade våfflor till frukost till familjen imorse (y)
Sen så har jag hunnit med att städa rummet, syster kommer ju imorgon!

Känns som om huvudvärken jagar mig just nu, inte okej!

Jag vet inte om jag gillar eller inte gillar den nya uppdateringen, och jag hoppas att dom löser problemet med att ladda upp bilder snabbt, för det är så tråkigt att göra inlägg utan bilder (tycker jag själv) Dock så har man också bilder som en "räddning" för att fylla ut när man inte har så mycket att skriva ;)

Ja, och hag borde nog sluta skriva här, för känner att det finns rätt mycket som jag kan klaga på just nu .. ;)

Hoppas iallafall att mina läsare har haft en bra dag! :)

Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0