susnet.nu statistik

Stockholm!

 
Hejsan hejsan!
Segt uppdaterat, ja jag vet.. >.<
 
Igår tog jag och Älsklingen en sväng ner till hamnen, varmt och soligt var det!
Fotade lite också :) Skönt att använda kameran lite mer nu :)
Bestämt mig för att "försöka" skippa naturbilderna jag ALLTID fotar, eller visst, några kan 
jag ju ta. Men blir lite trist i längden och det är så "vanligt" tycker jag ;)
Så nu ska jag försöka sikta mig in på att fota människor, proträtt, folkmassor osv osv.
Skadar ju inte att träna på det också :) Ser fram emot att börja göra det, gäller bara 
att komma igång med det!
 
Imorse gick vi upp klockan 5, tjoho  va pigg man var!
Sedan blev vi hämtade också åkte upp till Stockholm.
Där började det med en begravning för Älsklingens farmor, tungt men är skönt att 
jag kunde finnas där och stötta, för det hoppas jag att jag gjorde :)
 
Nu är vi hemma hos hans far.
Bestämmde oss för att gå upp och dela på en pizza till middag och sedan blev det en
spontan öl på restaurangen lite senare, det blev också en lååång och oväntad promenad!
Kul var det och trött i kroppen är man nu , en skön känsla, vi sover iallafall gott inatt! :)
Fick också en lång pratstund med Älsklingen under tiden, och jag älskar dom stunderna då 
vi går runt och bara pratar om allt möjligt, vi listade också ut en idé, en rätt så bra idé kom vi till
sist fram till så nu är det bara att hoppas på att det kanske funkar och blir bra :)
Han har också fått reda på att han kommit in på samma gymnasie som mig, hihi :D
 
Ja, det blev ett lite längre inlägg idag, tar igen dom dagar jag inte bloggat ;)
Imorgon har vi nog inga riktiga planer, får väl se vad som händer :)
Hoppas att ni alla haft en trevlig dag! :)
 
Här kommer en bild ifrån idag och lite bilder ifrån igår! :)
 
 
 
 
 
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0