susnet.nu statistik

Sådär ja!

 
Är det bara jag?
 
 
Riktigt fint väder det har varit idag! Idag var jag en sväng in till stan för
att ta en fika med min Vän Madde! :) Sara hakade också på till sist :)
 
Hämtade också ut mina nya glasögon!! :D
Bild lägger jag upp när jag har ett bättre internet ;)
 
Jag längtar otroligt mycket till på Lördag! Då ska jag åka upp till Älsklingen igen! :D
Ska bli skönt för jag saknar honom!
Får väl se vad vi hittar på där, en vecka ska jag vara där iallafall :)
 
Sen borde jag ju börja ta mig hemmåt ner till Skåne, börjar ju skolan snart.. >.<
 
Hoppas att alla haft en bra dag! :)
 
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0