susnet.nu statistik

Jag lever!

 
Thihi, bild på Älsklingen och Mammas nya katt Turbo Pelle (?)
Saknar min älskling just nu! :( Känns konstigt att sova utan honom nu när man nästan blivit
van med att få sova bredvid honom. Men jag hade iallafall en super bra
vecka hos mamma med honom och "hela" familjen.
 Längtar redan till nästa vecka, hehe (a)  :D
 
 
Just nu är jag på hotell med Mamma, Syster, Moster och Kusin, super mysigt det med :)
Har käkat på kina restaurang och gått runt lite på stan, men allt hade nästan stängt  då,  haha!
Så imorgon ska vi ta en längre sväng ner på stan, vad jag behöver är ett par nya jeans eller
ett par snyggare höstskor, får väl se vad jag hittar :)
 Just nu ligger vi och pratar och samtidigt som vi ser halvt på tv, vi funderar på att beställa
upp lite kaffe till rummet "bara för att" >.<
 
Förlåt mig förresten för att jag inte bloggat på vääldigt länge, men det har och göra med att jag
inte har något internet hemma hos mamma till min dator, och för att mammas dator är för seg
för att sens försöka blogga på den ;)
Men här på hotellet hade jag tur  för här fanns det ju gratis internet så jag kan visa
att jag fortfarande lever :)
 
Hoppas att alla har haft en bra dag!
 
Kram Linnéa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0