susnet.nu statistik

Framme!!

 
 
 
Då är man i Nyköping nu då, kom fram till Älsklingen strax efter klockan fem imorse :)
Rätt så trött är jag för  det var inte bekvämt att sova på bussen inatt, jag och Älsklingen sov 
kanske emellan  9-16, längtar tills ikväll då man "får" gå och lägga sig ;)
 
Riktigt fint väder var det imorse också! Gick i shorts och t-shirt  ner till ica vid åtta imorse
och höll på att dö av värme, haha inte van med sol! Har i stort sätt regnat nästan hela sommaren för mig.
Är så sugen på att bada och sola! Men det får jag ju inte, men det är dock också mitt egna val.. ;)
Så jag får väl stå ut!
 
Just nu är det mulet ute, och vi gör inget speciellt, vet inte heller vad som händer  mer idag heller,
får väl se hur det blir :)
 
I veckan blir det att åka upp till Stockholm i ca en och en halv vecka, skönt!
Sen blir det hem till min kära mamma! Det är på tiden det! :D
 
Hoppas att alla har en bra dag!
 
Kram Linnéa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0