susnet.nu statistik

Dagens Fynd

 
Idag blev det som sagt en sväng ner till stan. Imorgon med, hehe.. ;)
 
Det här hittade jag:
 
 
En ear-cuff ifrån Ur och Penn    
 
 
O.P.I Nagellack ifrån Åhlens
 
 
Bara vanligt nagellim ifrån Cubus
 
 
Ett skärp ifrån Gina Tricot
 
 
Trosor ifrån Cubus
 
 
Örhängen ifrån Ur och Penn
 
Jag köpte också en tröja åt Älsklingen, men den tänker jag inte visa ;)
 
Imorgon ska vi ner igen, och då kaaanske jag ska köpa ett par skor, har lite beslutsångest.
Vad för skot bör man ha? Det vet man ju egentligen inte >.<
 
Frukosten imorse var  suuper god!
Imorgon är den sista frukosten, buhu :(
 
 
Hoppas att ni alla haft en bra dag iallafall :)
 
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0