susnet.nu statistik

BASKET!

 
Lite seg uppdatering ifrån min sida nu, hehe.. >.< 
Vi är fortfarande kvar hos Älsklingens pappa, men igår sov vi hos hans mamma och sedan
blev det en sväng till Tanto på kvällen/natten, trevigt men kallt till sist, och dålig på att hålla tiden
då vi "missade" dom sista tågen så det blev nattbussen för oss (y)
 
Imorgon åker vi hem till Nyköping igen, haft en trevlig och  rolig tid här iallafall :)
På måndag ska vi åka hem till Mamma och vara där i en vecka, skoj! 
Då mina "ingifta syskon" också kommer dit :) sällan man ses då dom bor i bl a. Nogre och
för att jag sällan kan vara hos mamma, så det ser jag fram emot :)
 
Men här är iallafall lite bilder ifrån dagen så Älsklingen och hans Pappa spelade basket
innan idag :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Jag älskar dig Linnéa Hermine Jensdottir Henriksson Olsen /Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0