susnet.nu statistik

Tillbaka i Skåneland igen

 
Då är man hemma i Skåne igen! :)
Kom hem tidigt imorse och somnade ett tag kan man säga ;)
Dagens planer är att STÄDA RUMMET! 
Tyckte minsann att syster sa att hon hade städat rummet, men det såg inte så städat ut ;)
Måste också packa upp allt så det gör inte mig något ändå.
 
Förut sa jag att förra sommaren var den bästa sommaren, men nu är den bara en av dom bästa 
somrarna för den här sommaren var faktiskt den bästa! :)
Jag har haft grymt kul och jag har varit lite överallt och hunnit med att träffa en hel del personer.
Skönt!
 
Jag hoppas att ni alla också fått en bra sommar och att skolstarten går bra för er ;)
Vågar knappt säga att jag längtar till skolan för det kommer jag senare få ångra
redan första veckan, brukar vara så ;)
 
Det enda tråkiga är att jag Saknar min Älskling :(
Men jag hoppas att tiden går fort tills nästa gång vi kan ses!
 
Kram Linnéa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0