susnet.nu statistik

Sidecut

Tjatja bloggen! ... Eller nej så hanterar jag ju inte min blogg ;)
 
Nu har jag varit hemma hos mamma en sväng och nu är jag hos Älsklingen igen :)
Dock inte i Stockholm utan fortfarande i Nyköping :)
 
Mamma vågade klippa en sidecut på mig härom dagen så nu är den äntligen tillbaka! :)
Gick också till frissan igår för att klippa topparna, etapper och luggen.
 
Idag har man varit med syster hos Lisse för att ta en kopp kaffe och bara umgås.
Härligt! :)
 
Ikväll är nog inte mycket planerat, käka fryspizza och spela minecraft, ifall det funkar.. >.<
 
Kram Linnéa! 
 
 
Jag älskar dig baby! :*<3 /Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0