susnet.nu statistik

Seeeg!

 
Nyduschad, nysmord tatuering, nysprayad piercing, ansiktsmask!
Ja, då kör vi på städröj i rummet nu då!! 
Imorgon börjar skolan.. Och imorgon kväll kommer min Älskade och saknade pojkvän!! :D
Underbart! <3
 
Och ja, jag vaknade lite sent idag.. ;)
Ibland måste man få sova ut! 
Ska ändå försöka att lägga mig tidigt ikväll för att ha en chans att orka upp imorgon.
Har en del saker att ta itu med imorgon och troligtvis i veckan, men det är planer som jag inte gått
ut med än, så där håller jag tyst ;)
Hah, juste, fick hem mitt busskort igår, hoppas att en bild ifrån förra terminen funkar bra x)
 
Nej, nu ska jag sätta fart på mig själv, kommer aldrig bli klar med städningen annars ;)
 
 
Kram Linnéa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0