susnet.nu statistik

Min dag :)

 
Godkväll eller godnatt kanske man ska börja säga nu? ;)
Idag har det inte hänt så extremt mycket heller, vaknade runt 06:00 av en ylande hund..
argh..! Hunden som inte klarar av att vara ensam och trodde då att han blev lämnad då pappa åkte till 
jobbet, som inte tänkte på att det faktiskt var människor kvar i lägenheten (y) 
Och i andra lägenheter runt om, stackarna >.<
Aja, det var väl bara att gå upp och visa att han faktiskt inte är ensam. Sen kunde jag gott somna om
efter det utan ylande! SKÖNT!
 
Under hela dagen har jag gått och haft "söndags ångest" som det då kallas då man inte vill börja 
en ny skolvecka nästa dag. Jag har hela tiden haft tanke på vad jag måste göra inför i morgon då skolan 
börjar och att jag måste duscha och allt sånt, bla bla bla, men hallå? Det är ju inte alls onsdag imorgon? :s
Så ja, imorgon kommer jag väl gå igenom samma tankar och ångest igen! Usch, jag både längtar och 
inte längtar till skolan igen >.<
 
Sen så var det en sak jag verkligen tänkte nämna här och nu, men jag har tappat det :P
 
Jag skulle vilja ändra om min design, en ny header, en nybakgrund osv osv.
Men antingen är jag för lat, eller har slut på idéer, jag har börjar redigera flera headers men jag blir aldrig 
klar :O Får väl se när ideérna flyterihop och kan skapa något helt >.<
 
Hoppas att alla har haft en bra dag! :)
 
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0