susnet.nu statistik

Hello! :)

 
Sådärja! Nu ska jag bara visa att jag lever,igen! ;D
Fullt upp här i Stockholm. Och idag har jag faktiskt lagat mat för alla mål
för dagen!
* Fattiga riddare till frukost till mig och älsklingen :)
* Köttbullar och pasta till middag till mig, älsklingen och hans pappa.
* Fattiga riddare till kvälls/natt mat till mig, älsklingen och hans pappa.
 
Bra jobbat Linnéa! :)
 
Just nu sitter vi tre och tittar på Jockiboi och Widersteds Show, helt blåsta är dom,
MEN sjukt underhållande >.<
Gustav den arga är min favorit! :D
 
 
 
Det fick bli en liten sötis på bild den här gången :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0