susnet.nu statistik

Första dagen

 
Ja, då hade jag min första skoldag idag påden här terminen! 
Kort, som vanligt;)
Mange pratade lite och bjöd på en sång.
Sedan fick man en ny mentor, det ser bättre ut!
 
Jag har haft otur med vädret idag! Det var mulet då jag gick till bussen imorse och precis då 
jag skulle gå av började det regna, ni vet sånt regn som har stora vattendroppar, der var som att gå
in i en dusch! 
När jag skulle hem och precis skulle gå av bussen, jo då börjar det ju regna sådär fruktansvärt igen!
Huvudvärk har jag haft idag så man satt ju bara och väntat på att åskan skulle komma, 
och äntligen kom den!
Haglade gjorde det också! Kände att när det började hagla in i vardagrummet så var det nog dags att stänga
balkongdörren >.<
Känner mig inte så peppad till att gå bort till Karlas skola om ca en timme om det fortsätter att
vara sånt  här väder.. >.<
 
Ikväll kommer också min Älskling hit! WIIIE! Sista "gratis" resan han kan göra innan han flyttar hem igen :/
Men kommer njuta av domhär dagarna! 
 
Nu ska jag bara fortsätta att glo tv och bara vänta på tiden! :)
 
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0