susnet.nu statistik

Fiber Mascara

 
 
 
Hejsan hejsan! 
I det här inlägget tänkte jag tipsa om en mascara! Jag köpten den idag, äntligen!
Har varit för snål innan ;) 
För några månader sedan så fick jag testa den här av min moster, och sen dess har jag
verkligen längtat efter att kunna köpa den.
Den är perfekt för oss med lite kortare fransar!
 
Tog  lite bilder.
Bild 1 är på mitt osminkade öga.
Bild 2 har jag min Isadora Big Bold mascara
Bild 3 har jag då min nya fiber mascara!
 
 
 
Ja, jag har väk egentligen inget mer att säga, jag kan inte så mycket om den.
Ville bara visa er skillnaden :)
 
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0