susnet.nu statistik

Blabla bla bla..

 
Satt och kollade på sminkvideor på youtube, skulle kolla på naturliga sminkningar.
Och jag blev påmind yttligare igen om varför jag har slutat/inte använder foundations.
Så fult det blir då det blir så glansigt, och ja, jag hoppas verkligen att det är deras ljus som 
gör det konstigt när dom sitter och säger att dom använder en tunn foundation som inte 
ska se ut som om man har en glansig kaka i ansiktet då det gör det på videon.. >.<
 
Jag använde alltid foundation förr i tiden men det spelade ingen roll hur många
olika sorter jag testade, för alltid slutade det med samma sak, att det blev kladdigt och 
åkte typ av, sen gav jag upp och slutade med det.
Om det finns någon där ute som läser min blogg och håller med mig
så kan jag faktiskt ändå tipsa om foundation ändå, för när jag hade slutat så fick
jag en foundation i present av mamma
som jag då var tvungen att testa, och ja, den blev faktiskt inte glansig, dock så använder jag 
den inte för det känns så instängt med sånt.. >.< 
Men om det är tillfällen jag verkligen behöver "jämn hudton" så kommer den nog till användning.
 
Den är då ifrån Yves Rocher och ser ut såhär.
 
 
Tjoho, nu blev det ju typ dubbel moral här då jag började inlägget med att jag "dissade" foundations
och att jag sen slutade med att tipsa om en, haha, smaaart! >.<
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Mina besökare
Totalt:
Denna månaden:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

RSS 2.0